EMail  Contrasinal

15/12/2021

1º e 2º BAC: Charla "Materiais Intelixentes"

Entre as 10:35 e as 11:35 horas do mércores 15 de decembro o alumnado de ciencias de 1º e 2º de BAC asistirá á charla divulgativa "Materiais Intelixentes". A actividade, organizada polo departamento de Física, terá lugar no laboratorio de Física e o alumnado estará acompañado por Samuel Castro Juiz.

13/12/2021

ESO e BAC: Iniciación ó Taekwondo

Durante a semana do 13 ó 17 de decembro, no horario habitual das clases de educación física, o alumnado de ESO e BAC participará nunha actividade de Iniciación ó Taekwondo no ximnasio do centro. O alumnado estará acompañado por Juan Peón e Jacinto Leivas.

09/11/2021

ESO, BAC: Charlas educación afectivo-sexual

Entre os días 9 de novembro e 13 de decembro o departamento de Bioloxía e Xeoloxía organiza unha actividade de educación afectivo-sexual a cargo da prodfesora Mº Belén Díaz Parga. Consiste en dúas sesións por grupo que se desenvolverán preferentemente no horario de titoría.

02/11/2021

1º ESO: Charla novas tecnoloxías e ciberseguride

O martes 2 de novembro o alumnado de 1º de ESO asistirá a unha charla do Plan de Convivencia e Seguridade nos centros educativos a cargo do formador Ramón Peña Pérez. Terá lugar na aula de novos medios en horario separado para cada grupo e o alumnado estará acompañado polo seu profesorado.

25/10/2021

3º e 4º ESO: Obradoiro habilidades socioemocionais.

Entre os días 18 de outubro e 8 de novembro; no seu horario de titoría, os alumnos de 3º e 4º de ESO participarán nun obradoiro para o fomento das habilidades socioemocionais. A actividade será levada a cabo por María Barreiro Domínguez, coordinadora do Servizo de Prevención de Condutas Adictivas do Concello de Rábade.

25/10/2021

1º 2º ESO: Obradoiro prevención do consumo de tabaco e alcohol.

Entre os días 18 de outubro e 8 de novembro; no seu horario de titoría, os alumnos de 1º e 2º de ESO participarán nun obradoiro para a prevención do consumo de tabaco e alcohol. A actividade será levada a cabo por María Barreiro Domínguez, coordinadora do Servizo de Prevención de Condutas Adictivas do Concello de Rábade.

30/03/2017

Blog da Biblioteca. "Ponte Vella"